Begeleiden

Wij staan voor binden – boeien - begeleiden

• Binden; Nauwe samenwerkingen met vele werkgevers binnen de branche, waardoor we in staat zijn om jou te binden aan een passende werkgever
  • Boeien; door middel van de extra praktijklessen en de ontwikkeling die je doormaakt tijdens je studie en baan
  • Begeleiden; korte lijntjes en nauwe persoonlijke contacten

Waarom begeleiden?

Bij TEB Vakschool staat de begeleiding van de leerlingen centraal. Elke leerling krijgt een persoonlijke begeleider toegewezen aan wie hij of zij vragen kan stellen of behoeftes aangeven. Deze begeleider heeft ook regelmatig contact met het ROC en het leerbedrijf om de vorderingen van de leerling te bespreken. Leerlingen die door TEB Vakschool worden begeleid, zijn beter voorbereid op hun toekomst dan leerlingen die niet worden begeleid. Bedrijven worden nadrukkelijk betrokken bij de ontwikkeling van hun leerling. Zo zijn zowel leerling als bedrijf volledig op de hoogte van de voortgang. Ons doel = de leerling zijn / haar studie te laten behalen en met veel plezier te leren en werken binnen de Technische installatiebranche!