Vacatures

TEB Vakschool is altijd op zoek naar nieuw talent dat wij graag kennis laten maken met onze branche!

Wil jij leren en werken binnen de Technische Installatiebranche? Start met een BBL-opleiding en TEB Vakschool zoekt een passende werkgever oor je en biedt jou de juiste begeleiding tijdens je studie en baan richting installatietechniek of elektrotechniek!

Werken binnen de Technische Installatiebranche

Binnen de Technische Installatiebranche kun je voor installatietechniek of elektrotechniek kiezen. In beide richtingen zijn er vele verschillende mogelijkheden qua werkgebied en doorgroeimogelijkheden. Je kunt je werkzaamheden uitvoeren in nieuwbouw, onderhoud of renovatie. De werkplek varieert van utiliteit (kantoren en bedrijven), industrie of bij klanten thuis. De werkzaamheden variëren van montage, service en onderhoud tot het oplossen van storingen.

“Wij installeren vakmensen”

Ons aanbod:

• Uitgebreid intakegesprek, waarbij we je kennis laten maken met de branche en de mogelijkheden;
  • Je treedt in dienst bij TEB Vakschool of rechtstreeks bij 1 van onze leden en je ontvangt salaris conform CAO, Technische installatiebranche;
  • Wij bemiddelen je naar 1 van de werkgevers die onder ons vallen, passend bij jouw wensen;
  • Je opleidingskosten en boeken worden bekostigd;
  • Naast je BBL-opleiding volg je via TEB Vakschool extra praktijklessen die plaats vinden in 1 van onze praktijklokalen;
  • Gedurende je studie word je begeleid door onze leerlingbegeleider die de schakel is tussen jou, de werkgever en je school;
  • Ons doel = jou je studie laten behalen en met veel plezier te leren en werken binnen de Technische installatiebranche!;

Waarom kies jij voor TEB Vakschool?

TEB Vakschool bindt jou aan een passende werkgever en begeleidt jou tijdens je BBL-studie richting installatietechniek of elektrotechniek. Wil jij geboeid worden door dit mooie vakgebied? Kom dan werken en leren via TEB Vakschool en ga een mooie toekomst tegemoet. Meld je direct aan via onze website en wij nemen contact met jou op!