Diensten

Bemiddeling

TEB Vakschool presenteert zich geregeld op open dagen van scholen of andere evenementen waar potentiële leerlingen te vinden zijn. TEB Vakschool richt zich ook op de bemiddeling van interessante potentiële leerlingen naar werkgevers toe. Uiteraard bemiddelen wij deze leerlingen binnen onze ledenkring en kijken we per leerling welke werkgever eventueel passend zou kunnen zijn. Daarnaast werkt TEB Vakschool samen met verschillende instanties en beheert een nauw netwerk met verschillende partijen om potentiële zij-instromers binnen de branche een kans te geven.

Een leerling die op zoek is naar een passende leerwerkplek kan zich altijd vrijblijvend aanmelden. Wij gaan graag het gesprek met je aan en kijken mee naar een passende leerwerkplek voor bij jouw BBL opleiding richting installatietechniek of elektrotechniek.

Detacheringsmogelijkheden

Het merendeel van de leerlingen die onder TEB Vakschool vallen zijn rechtstreeks in dienst van de werkgever. Wij bieden ook de mogelijkheid aan om een leerlingen te detacheren via TEB Vakschool, zij zijn dan bij ons dienst. TEB Vakschool is een erkend leerbedrijf en valt onder de CAO voor de Technische Installatiebranche. Per leerling kunnen er individuele afspraken gemaakt over de duur van het contract, uiteraard tegen een passend tarief. Neem contact met ons voor meer informatie over deze werkwijze.